ГЖО 7-8 класс 2019 год


Есеп А. Мейіз торт

Уақытка қойылған шектеу:
1 second
Жадқа қойылған шектеу:
256 megabytes

Имаш Димашқа мейіз тортын сыйлады. Тортты әрбір ұяшығында мейізі бар немесе жоқ квадрат тор ретінде көрсетуге болады. Димаш мейізді жақсы көрмейді және мейізі бар ұяшықты кесіп тастап отырды. Осыдан кейін ол әрбір ұяшыққа ол өзі жататындай және мейізі жоқ ең үлкен квадрат бөлігінің өлшемін $a$ массивіне жазып қойды. Бірақ ол тортты кесіп отырып ол басында қандай болғанын ұмытып кетті. Димашқа $a$ массиві бойынша торттың қандай болғанын тауып беріңіз.
Оқу форматы
Бірінші жолда $n$ натурал саны — торттың өлшемі берілген $(1 <= n <= 100)$. Келесі $n$ жолда $n$ саннан — $a$ массиві берілген. $a$ массиві дұрыс және әрбір тестке жауап бар екеніне кепіл беріледі.
Жазу форматы
Торттың сипаттамасы ретінде $n$x$n$ квадрат тор шығарыңыз. $i$-і жолдың және $j$-і бағанның қиылысында мейіз бар болса $1$, болмаса $0$ шығарыңыз.
Мысалдар:
Оқу
2
0 1
1 0
Жауап
1 0 
0 1
Оқу
4
2 2 1 1
2 2 0 1
1 0 1 0
0 1 1 1
Жауап
0 0 0 0 
0 0 1 0 
0 1 0 1 
1 0 0 0

комментарий/решение(12) шыгару

Есеп B. Теңдеу

Уақытка қойылған шектеу:
1 second
Жадқа қойылған шектеу:
256 megabytes

$n$ натурал саны берілген. $a + b - c * d / e = n$ болатындай, $a$, $b$, $c$, $d$, $e$ әртүрлі натурал сандарын табу керек.
Оқу форматы
Бірінші жолда $n$ натурал саны берілген $(1 <= n <= 10^{9})$.
Жазу форматы
Егер жауабы болмаса $-1$ шығарыңыз, болса $a$, $b$, $c$, $d$, $e$ сандарын шығарыңыз $(1 <= a, b, c, d, e <= 10^9)$.
Пример:
Оқу
6
Жауап
5 4 6 1 2

комментарий/решение(6) шыгару

Есеп D. Оңтайландыру!

Уақытка қойылған шектеу:
3 seconds
Жадқа қойылған шектеу:
512 megabytes

Ұзындығы $n$ болатын $a$ массивы берілген ($a_1, a_2, ..., a_n$). Және $q$ сұранысқа жауап беру керек. Әрбір сұраныс үшін $l, r$ ($1 <= l <= r <= n$) беріледі. Сізге сұраныстың шешімі болатын код беріледі, мұндағы $c$ сұраныстың жауабы:

int c = 0

for(int i = l...r)

  c = (c + a[i] + abs(c - a[i])) / 2

print(c).

Бұл өте баяу. Оны оңтайландыру керек!
Оқу форматы
Бірінші жолда $n$ саны бар($1 <= n <= 10^6$) - массивтың ұзындығы. Екінші жолда $n$ бүтін сандар $a_1, a_2, ...., a_n$ бар. ($1 <= |a_i| <= 10^9$). Үшінші жолда $q$ саны бар($1 <= q <= 10^6$) - сұраулар саны. Келесі $q$ жолда 2 бүтін сандар $l, r$. ($1 <= l <= r <= n$).
Жазу форматы
Әрбір сұранысқа $c$ саның табыңыз.
Мысалдар:
Оқу
10
1 6 3 88 2 9 45 78 23 6
5
1 3
4 5
6 10
5 7
2 7
Жауап
6
88
78
45
88

комментарий/решение(6) шыгару

Есеп D. Жан достар

Уақытка қойылған шектеу:
1 second
Жадқа қойылған шектеу:
256 megabytes

Айбай мен Абар ойын ойнап отыр. Оларда $a$ және $b$ оң бүтін сандардың екі массиві бар. Айбай $a$ массивіндегі екі көршілес сандарды алып, оларды сол екі санның қосындысымен ауыстыра алады. Мысалы: $[2, 4, 1, 7]$ -> $[2, 5, 7]$. Абар сондай операцияны $b$ массивімен жасай алады. Олар жақсы достар болғандықтан, нәтижесінде алынған массивтер бірдей болуын қалайды. Бірақ, олар үлкен массивтерді өте жақсы көреді, сондықтан алынған массивтердің ұзын болуын қалайды. Алынған массивтердің барынша мүмкін ұзындығын табыңыз.
Оқу форматы
Бірінші жолда $n$ бүтін саны бар $(1 \ le n <= 300000)$ — бірінші массивтің ұзындығы. Екінші жолда $a_{1}, a_{2}, ..., a_{n}$ $(0 <= a_{i} <= 10^9)$ - $a$ массиві. Үшінші жолда $m$ бүтін саны бар $(1 <= m <= 300000)$ — екінші массивтің ұзындығы. Төртінші жолда $m$ бүтін сандары бар: $b_{1}, b_{2}, ..., b_{m}$ $(0 <= b_{i} <= 10^9)$ $b$ массивінің элементтері.
Жазу форматы
Бір санды — нәтижеcінде алынған массивтердің максималды ұзындығын шығарыңыз. Егер массивтерді бірдей жасау мүмкін болмаса, $-1$ шығарыңыз.
Мысалдар:
Оқу
5
11 2 3 5 7
4
11 7 3 7
Жауап
3
Оқу
2
1 2
1
100
Жауап
-1
Оқу
3
1 2 3
3
1 2 3
Жауап
3

комментарий/решение(3) шыгару

Задача E. Aibar

Ограничение по времени:
1 second
Ограничение по памяти:
256 megabytes

Айбар жаңа бизнес-жоспарды ойлап тапты - құбырларды шырынға ораудан бөлек сату. Ол өзінің жоспарын өте жарқын деп есептегендіктен, ол өте бай болатынын елестете бастады. Ол тіпті байлығының өлшемін ойлап тапты - гуглионер. Бірақ Айбар өз елінің ақшаларын қолданып төлей алмайтын сомма бар болу мүмкіндігінен қатты қорқып кетті. Айбардың елінде ақшаның $n$ түрі бар — $a_1, a_2, ..., a_n$. Сізге ақшалардың түрлері берілді, осы түрдегі ақшаларды пайдалана отырып, кез-келген соманы алуға болатынын немесе мүмкін емес екенін және Айбар төлей алмайтын кез келген соманы шығарып бере алатыныңызды айтыңыз.
Формат входного файла
Бірінші жолда $n$ ($ 1 <= n <= 100 $) бүтін саны бар. Екінші жолда $a$ массиві өсу тәртібінде берілген ($ 1 <= a_i <= 10^6 $).
Формат выходного файла
Егер Айбар осы ақшаларды пайдалана отырып кез келген оң бүтінді жинай алса, "Good!" (тырнақшасыз) басып шығарыңыз, әйтпесе "Sorry Aibar x" (тырнақшасыз, x жиналмайтын сомма) ($ 1 <= x <= 10^6 $ ) шығарыңыз.
Примеры:
Вход
4
1 2 3 4
Ответ
Good!
Вход
3
2 4 5
Ответ
Sorry Aibar 3

комментарий/решение(8) шыгару

Есеп F. UCL Fantasy

Уақытка қойылған шектеу:
1 second
Жадқа қойылған шектеу:
256 megabytes

Жақында Данияр футболмен қызыға бастады. Бірден UCL Fantasy ойнап бастады . Әр адамда 15 ойыншы(2 қақпашы, 5 қорғаушы, 5 жартылай қорғаушы, 3 шабуылшы) УЕФА Чемпиондар лигасында ойнайтын. Әр ойыншы турда өз ойнағанына байланысты ұпай алып келеді. Ұпайды гол салған үшін, гол әкеп соққан пас, қақпашыға гол жібермеген үшін, қызыл карточка үшін теріс ұпай и т.д. Әр тур алдында Данияр состав таңдайды, составта 11 ойыншы және олардың арасында бір капитан болады. Составта бір қақпашы, және келесі схемалар бойынша ойнауға болады: 5(қорғаушы)-4(жартылай қорғаушы)-1(шабуылшы), 5-3-2,5-2-3,4-5-1,4-4-2,4-3-3,3-5-2,3-4-3. Даниярдың ұпайы, ол оның составындағы(11 ойыншы) ойыншылардың ұпайының қосындысы + капитанның ұпайы(сонда капитанның баллы екі еселенеді). Данияр өз ойыншыларының ұпайын біледі, оған турға ұпайы ең көп болатын состав таңдауға көмектесіңіз.
Оқу форматы
15 жолда ойыншылар туралы информация беріледі: $name_i(1 <= |name_i| <= 20)$,$position_i$ және $p_i(-10 <= p_i <= 100)$ — ойыншының аты, позициясы және турдағы ұпайы. Ішінде 2 қақпашы, 5 қорғаушы, 5 жартылай қорғаушы, 3 шабуылшы. $position_i$ осылардың біреуі : GK — қақпашы, DF — қорғаушы, MF — жартылай қорғаушы, FW — шабуылшы.
Жазу форматы
Даниярдың осы турда алатын ұпайын шығарыңыз.
Пример:
Оқу
Messi FW 10
Pique DF 6
Tadic FW 2
Coutinho MF 3
Stegen GK 7
Salah MF 2
Ziyech MF 6
Onana GK 6
Beek MF 8
Son MF 0
Alba DF 8
Suarez FW 8
Blind DF 6
Ligt DF 6
Roberto DF 6
Жауап
84
Түсініктеме
Messi капитан, ал состав мынадай болады:


комментарий/решение(3) шыгару

Есеп G. Қағаз, қайшы, тас

Уақытка қойылған шектеу:
1 second
Жадқа қойылған шектеу:
256 megabytes

$N + 1$ робот қағаз-қайшы-тас ойынынан турнирге қатысады, сол роботтың біреуі сіздікі. Осы турнирде әр робот өз программасын қолданады, програма келесі жүрістерден тұрады: 'R'(тас), 'P'(қағаз) және 'S'(қайшы). Қағаз тасты женеді, тас қайшыны женеді, қайшы қағазды женеді. Екі робот ойнаған кезде, кім бірінше жеңісті жүріс жасайды, сол ұтады. Басында екі робот өздерінің программаларының бірінші жүрісін жасайды. Егер екеуінің жасаған жүрістері әр түрлі болса, ойынның шарты бойынша жеңіс жүрісін жасаған ұтады. Егер жүрістері бірдей болса, әр робот өздерінің программалары бойынша келесі жүрістерін жасайды. Робот өзінің программасының соңғы жүрісін жасап және оған келесі жүріс жасау керек болса, ол өз программасының бірінші жүрісін жасайды. Егер ойын шексіз ұзақ болса, тең ойын болып саналады. Сіз кездейсоқ өзіңіздің $N$ қарсыластарыңыздың программаларын біліп қойдыңыз. Кез келген қарсыласты ұтатын, өз роботыңызға программа жазыңыз.
Оқу форматы
Бірінші жолда бір бүтін сан $N(1 <= N <= 100)$ берілген — қарсыластарыңыздың саны. Келесі $N$ жолда $C_i(1 <= |C_i| <= 100)$ — қарсыластарыңыздың программалары. $C_i$ ол 'R', 'P', 'S' символдарынан тұрады.
Жазу форматы
Егер жеңісті программа жазу мүмкін болмаса, "IMPOSSIBLE" деп шығарыңыз. Олай болмаса, жеңісті программаны шығарыңыз. Программаның ұзындығы $10^4$ тен аспау керек. Егер программа жазу мүмкін болса, онда ұзындыңы $10^4$тен аспайтын жеңісті программа жазуға болатының дәлелдеуге болады. Егер бірнеше дұрыс жауап болса, кез келгенің шығарыңыз.
Мысалдар:
Вход
3
R
S
P
Ответ
IMPOSSIBLE
Оқу
1
RP
Жауап
P
Оқу
2
RP
S
Жауап
RPP

комментарий/решение(2) шыгару

Есеп H. Оңай математика

Уақытка қойылған шектеу:
1 second
Жадқа қойылған шектеу:
256 megabytes

Абайдың $n$ оң бүтін саны бар. Ол операциялардың 2 түрін жасай алады: 1) $n$-ді $x$-қа көбейту ($x$ - кез келген оң бүтін сан) 2) $n$-ді $\sqrt{n}$-ға ауыстыру (бұл жағдайда, $\sqrt{n}$ бүтін сан болуы керек) Екі операцияны да бірнеше рет жасауға болады. Абайға осы операцияларды орындау арқылы қандай ең аз санды алуға болатынын анықтаңыз. Абай ең аз санды алу үшін қанша ең аз операциялардың істеу керек екенін анықтаңыз.
Оқу форматы
Бірінші жолда $n$ саны берілген ($1 <= n <= 10^6$).
Жазу форматы
Екі сан шығарыңыз: алуға болатын ең аз сан және сол санды алу үшін керек ең аз операция саны.
Мысалдар:
Оқу
20
Жауап
10 2
Оқу
5184
Жауап
6 4
Түсініктеме
Бірінші мысалға жауап: 20 -> $ 20 \times 5 = $ 100 -> $ \sqrt {100} = $ 10 — нәтижесінде 2 операция. Екінші мысалға жауап: 5184 -> $ \sqrt {5184} = 72 $ -> $ 72 \times 18 = 1296 $ -> $ \sqrt {1296} = 36 $ -> $ \sqrt {36} = $ 6 — барлығы 4 операция.

комментарий/решение(6) шыгару

Есеп I. Контесттер

Уақытка қойылған шектеу:
1 second
Жадқа қойылған шектеу:
256 megabytes

Тиманың $ 1 $-ден $n$-ға дейін нөмірленген $n$ есебі бар. $i$-ы есептің күрделілігі - $a_i$. Бірде ол бірнеше контест өткізу туралы шешім қабылдады. Бір контест түрлі күрделіліктегі 4 есептен тұрады. Әрине, бір есеп бір контестте ғана пайдаланылуы мүмкін. Контесттердің максималды санын жасауға көмектесеңіз.
Оқу форматы
Бірінші жолда $n$ саны берілген $(1 <= n <= 300000) $ - тапсырмалардың саны. Екінші жолда $n$ сан $a_1, a_2, ... a_n $ берілген $ (1 <= a_i <= 300000) $ - мәселелердің күрделілігі.
Жазу форматы
Бірінші жолда $k$ $ (0 <= k <= n / 4) $ жалғыз санын шығарыңыз - бұл контесттердің ең көп саны. Келесі $ k $ жолдарында $4$ саннан шығарыңыз $ i_1, \ i_2, \ i_3, \ i_4 $ - контесттердегі есептердің нөмерлері. Егер бірнеше ықтимал жауап болса, олардың кез-келгенін шығарыңыз.
Мысалдар:
Оқу
5
1 1 2 3 4
Жауап
1
2 3 4 5
Оқу
10
3 1 4 5 3 2 4 3 5 1
Жауап
2
8 10 7 9
5 2 6 3

комментарий/решение(3) шыгару